سوالات متداول

پرسش و پاسخ

چگونه پرواز را تغییر دهیم؟

E-ticket چیست؟

چرا قیمت بلیط در سایت های مختلف متفاوت است؟

چگونه می توان رزرو را کنسل کرد؟

لطفا قیمت را برای من استعلام کنید.

استرداد وجه بلیط چگونه است و چقدر زمان می برد ؟

چرا من به بلیط کاغذی نیاز دارم؟

بلیط کاغذی من به آدرس متفاوت می تواند ایمیل شود؟

نام خود را می توانم روی بلیط تغییر دهم؟

آیا خرید آنلاین من، پشتیبانی (گارانتی) می شود؟

چگونه برای نوزاد بلیط رزرو کنیم؟

چگونه می توانم از قوانین مربوط به سفرهای خارجی اطلاعات پیدا کنم؟

چه موقعی رزرو من کانفرم می شود؟

چگونه صندلی خودم را کانفرم کنم؟

منظور از سفر رفت و برگشت یا یکطرفه چیست؟

سن مسافران را برای دریافت تخفیف چطور دسته بندی می کنید؟

شرایط بلیط نوزادان چگونه است؟

کودکان بدون همراه چطور باید سفر کنند؟

انتخاب کلاس پرواز برای بلیط

در صورت مفقود یا به سرقت رفتن بلیط هواپیما چه کاری باید انجام بدهم؟

در صورتیکه با پیام SOLD OUT روی سیستم جهت رزرو بلیط روبرو شوم چه کاری باید انجام بدهم؟

در صورتیکه اطلاعات کارت بانکی من با پیام خطا مواجه شود جه کاری باید انجام بدهم؟

چگونه صندلی هواپیما را انتخاب کنم؟

چگونه می­توانم درخواست وعده­ های غذایی ویژه دهم؟

آیا نرخ کودک و یا نوزاد تخفیف دارد؟

چرا زمانیکه من سعی کردم پروازم را رزرو کنم،نرخ افزایش پیدا کرد؟

آیا می توانم تلفنی رزروانجام بدهم؟

آیا من می توانم رزرو به یک شهر بگیرم و از شهر دیگری بازگشت داشته باشم؟

آیا مالیات در نرخ لیست قیمت های هواپیمایی اعمال شده است؟

آیا می توانم یک رزرو را نگه دارم؟

.آیا محدودیتی برای تعداد مسافرانی که می توانند در یک رزرواسیون رزرو شده باشند وجود دارد؟

هزینه های خدمات / رزرو برای پروازها در مرکز تماس چیست؟

چگونه می توانم بلیط هواپیمایی رزرو کنم؟

آیا من می توانم یک بلیط برای فردا رزرو کنم؟

چگونه می توانم یک رزرو موجود را تغییر دهم؟

هزینه تغییر بلیط ایرلاینم چقدر است؟

شرکت هواپیمایی پروازهای مرا تغییر داده

صفحه

ایمیل تاییدیه من می گوید که ایرلاین رزرو را تضمین نمی کند،این یعنی چی؟

ایمیل تائیدیه من می گوید ##MAN##،این یعنی چه؟

اگر من چند وقت پیش بلیطی خریده باشم،آیا راهی برای گرفتن رسید تائیدیه هست؟

ایمیل تائیدیه من می گوید که من بلیط های کاغذی (PAPER TICKETS) دارم.چه موقعی می توانم آنها را دریافت کنم؟

از کجا می توانم بدانم که رزرو من بلیط کاغذی خواهد بود یا الکترونیکی؟

من چگونه می توانم به رزرواسیون آنلاینم دسترسی داشته باشم؟

من از بلیط هواپیمایی غیرقابل استردادم استفاده نکردم ،آیا آنها ارزشی دارند؟

آیا می توانم نام مسافر جدیدی را به رزرو موجود خود اضافه کنم؟

من ایمیل تائیدیه رزروم را دریافت نکرده ام.

محدودیت های حمل حیوان خانگی برای پرواز من چیست؟

بلیط پیش پرداخت شده چیست و چه کسی این کار را انجام می دهد؟

آیا تخفیف نظامی دارید؟

آیا شما پیشنهادی برای تخفیف شهروندی ارشد(senior ) دارید؟

برای عبور از بخش امنیت فرودگاه و سوار شدن به هواپیما چه مدارکی لازم است؟

برای گرفتن یک بلیط و مسافرت بین المللی نیاز به ویزا دارم؟

کجا می توانم اطلاعات مربوط به ویزا و شرایط ورود را پیدا کنم؟

چرا برنامه پرواز من تغییر کرد؟

اگر رزو پرواز داشته باشم و خطوط هوایی تغییر مسیر دهد تعطیلات رویایی چگونه به من اطلاع می دهد ؟

آیا می توانم مایل های پروازی مکرر خود را برای خرید بلیط استفاده کنم ؟

آیا برای خرید در سایت هزینه های مکرر را به دست می آورم؟

من یک ماشین رزرو کردم، آیا واچر رزرو دریافت می کنم ؟

سن مجاز برای کرایه اتومبیل چقدر است؟

چه اطلاعاتی نیاز دارم تا اتومبیل کرایه ای ام را بگیرم ؟

چگونه میتوانم هزینه اتومبیل کرایه ای را پراخت نمایم؟

برای گرفتن یک اتومبیل به چه چیزی نیاز دارم ؟

آیا من به یک مجوز بین المللی رانندگی نیاز دارم ؟

بیمه تصادف چه چیزی را پوشش می دهد ؟

چگونه یک ادعا را پرونده کنم ؟

آیا می توانم افراد جدیدی را به رزرو هتلم اضافه کنم؟

آیا نرخ هتل ها به دلار ایالات متحده است ؟

رزرو آنلاین هتل من انجام شده است، چگونه می توانم وچر را دریافت کنم؟

آیا امکان کنسل کردن یا تغییر رزرو هتل وجود دارد؟

چه زمانی هزینه هتل رزرو شده باید پرداخت شود؟

اگر هتل رزرو من را پیدا نکنند، چه باید کرد؟

هتل پیش پرداخت به چه معنی است؟

رزرواسیون غیر پیش پرداخت چیست؟

زمانیکه با هتل تماس گرفتم،رزرو من را نداشت،چرا؟

آیا ورود حیوانات خانگی به هتل من امکان پذیر است؟

آیا می توانم تخفیف دولتی،AARP،یاAAAبگیرم؟

آیا بیمه من شامل هتل می شود؟بیمه چه چیزهایی را پوشش می دهد؟

می خواهم درخواست خروج (CHECK OUT) زودتر داشته باشم آیا امکان پس گرفتن پول را دارم؟

آیا محدودیت سنی برای اقامت در هتل وجود دارد؟

من یک موقعیت و اتاق خاصی را در نظر دارم،آیا امکان انتخاب نوع تختخواب را دارم؟

Spoiler title

می خواهم تغییری در رزرواسیون خودم بدهم،آیا شامل جریمه می شوم؟

صورت حساب و پرداخت ها

چه زمانی بازپرداخت صورت می گیرد؟

من یک ایمیل در باره باز پرداخت دریافت کردم درحالیکه چنین درخواستی نداده بودم ؟

من شاهد کاهش چندگانه از حساب خود شدم (چندین باز از حسابم کسر شده )

برای یک سفر از حساب من ۲ بار کم شده است ؟

حساب من بیشتر از آنچه که نقل شده بود کم شده است ؟

من نمی توانم میزان هزینه ها را در حساب خود تشخیص دهم بابراین رزروی که شما انجام دادید هزینه ای متفاوت می باشد

می خواهم رزرواسیون خود را تایید کنم

معاملات کارت اعتباری و هزینه های تبدیل ارز

رسیدگی به امور ویزا و پاسپورت

چگونه باید بدانم برای سفر مورد نظرم پاسپورت/ویزا نیاز دارم؟ مدارک مورد نیاز و فرم های مورد نیاز چه هستند؟

ETA استرالیایی چیست و آیا ما برای گرفتن آن حایز شرایط هستیم؟

نیاز فوری به گرفتن گذرنامه دارم، چه باید بکنم؟

هزنیه های مربوط به رویه های صدور پاسپورت و اخذ ویزا چگونه اند؟

اگر ویزا لازم داشته باشم، آیا باید پاسپورت اصلی خودم را ارسال کنم؟

برای ارائه درخواست برای ویزا، گذرنامه باید حداقل چه مدت زمانی از اعتبارش باقی مانده باشد؟

آیا فرزند من باید گذرنامه شخصی خودش را داشته باشد؟

به جهت ازدواج و یا طلاق نام من تغییر کرده است. اما در گذرنامه من همچنان نام قبلی من درج شده است. آیا لازم است در گذرنامه ام تغییری ایجاد کنم؟

سوالات عمومی:

زمانی که سفر خود را آغاز می کنم با چه کسی باید راهنمایی و کمک در تماس باشم؟

هدف از برنامه پرواز امن چیست؟

این برنامه چگونه به این موارد کمک می کند؟

شماره بازپرداخت چیست؟

اگر نامی که زا من بر روی کارت پروازم درج شده با نام من در مدرک شناسایی ام متفاوت باشد آیا همچنان امکان پرواز را خواهم داشت؟

سوالات و جواب های متداول در زمینه ناظر پرواز

یک ناظر پرواز چگونه می تواند به ما کمک کند؟

اطلاع رسانی در مورد تاخیر در پروازها:

اطلاع رسانی در مورد کنسل شدن پروازها:

اطلاع رسانی در مورد تغییر ترمینال و یا گیت:

لینک check-in بصورت آنلاین

اطلاعات آب و هوای فرودگاه ها

سامانه «ناظر پرواز» چیست؟

من می توانم که برنامه ریزی کنم که اطلاعات و آلارم ها روی موبایل م یا روی ایمیل م به دستم برسد؟

اطلاعات شما تا چه میزان دقیق اند؟

می توانم اطلاعات پروازهای بین المللی را هم دنبال کنم؟

آیا می توانم اطلاعات مربوط به گیت های ورود و خروج خود را از سامانه «ناظر پرواز» بگیرم؟

آیا شما برای نوزادگان و کودکان تخفیفاتی در نظر می گیرید؟

هدف برنامه پرواز امن چیست؟

چگونه کمک می کند؟

شماره بازیابی چیست؟

اگر نام روی کارت پرواز و سند هویتی دولتی من متفاوت باشد، همچنان می توانم وارد هواپیما شوم؟

ناظر پرواز چگونه می تواند شما را یاری نماید؟

اگر پرواز من تاخیر داشته باشد ، شما چطور مرا مطلع می کنید؟

آیا داده های شما دقیق است ؟

ممکن است به من بگویید چرا پرواز من تاخیر داشت ؟

اطلاعیه کنسلی

من برای پرواز بعدی می خواهم اقدام کنم ، چه کاری باید انجام بدهم زمانی که اطلاعیه کنسلی پرواز خود را دریافت کردم ؟

چگونه مطمئن هستید که پرواز من کنسل شده است ؟

چرا پرواز من کنسل شد ؟

اطلاعات تغییر ترمینال و گیت خروجی

چگونه از تغییر ترمینال و گیت خروجی مطلع شوم ؟

آیا اطلاعات شما به روز است ؟

من در مورد تغییر ترمینال و گیت خروجی خوردم سوال دارم با چه کسی باید تماس بگیرم ؟

لینک آنلاین چک این /اطلاعات آب و هوایی فرودگاهی

لینک آنلاین چک این چیست ؟

ساده ترین راه متوجه شدن شرایط آب و هوایی فرودگاه چیست ؟

هوای بیرون به نظر خوب نمی رسد اما من پیامی دریافت نکردم ، آیا باید نگران باشم ؟

کمک های ویژه

اطلاعات در خصوص مسافران معلول و یا مسافران با توانایی حرکت پایین :

در صورت نیاز داشتن به کمک های ویژه با چه کسی باید تماس بگیریم؟

آیا من نیاز دارم که کسی با من همسفر شود؟

استفاده کنندگان ویلچرو کمک های حرکتی:

برانکار:

اکسیژن

طرح پرسش