چگونه پرواز را تغییر دهیم ؟

ما با شرکتها و ایرلاینهای زیادی قرارداد و همکاری داریم، آنها در صورتیکه اجازه تغییر را داشته باشند شرایط و قوانین خاص خودشان را جهت کنسلی و یا تغییر اعمال میکنند، که هزینه آن از 50$ تا500$ متغیر میباشد. بهتر است در هنگام صدور بلیط از این شرایط مطلع شوید

E-ticket چیست ؟

نوعی بلیط است که بهصورت الکترونیکی صادر میشود و نیاز به پرینت گرفتن هم ندارد. تعطیلات رویایی (www.dvc.ir ) این نوع بلیط را درصورت موجود بودن به مسافرین پیشنهاد میکند.
مسافرین هنگام سوار شدن باید مدارکی چون کارت ملی و یا گواهینامه همراه خود داشته باشند که بهطور مستقیم بتوانند کارت پرواز را تحویل بگیرند. در صورتی که کارت پرواز را نگرفتید باید به کانتر پرواز مربوط مراجعه کنند.

چرا قیمت بلیط در سایتهای مختلف متفاوت است ؟

خطوط هوایی روشهای بازاریابی متفاوتی دارند، تا جایی که بتوانند بلیطهای بیشتری را به بهترین قیمتی که میتوانند پیشنهاد دهند می فروشند. برای مثال بعضی صندلیهای پرواز دارای تخفیف خاص و یا قیمت ویژه میباشند و یا بعضی برای مدت محدود دارای قیمت مناسب هستند که معمولا به صورت قیمتهای لحظهای در وبسایتها پیشنهاد میشود. سایت ما همیشه از این امتیاز برخورداربوده و خواهد بود که همیشه پایینترین قیمت را به مشتریان پیشنهاد می دهد.

چگونه میتوان رزرو را کنسل کرد ؟

اکثر بلیطهای خطوط هوایی به صورت غیرقابل استرداد و غیرقابل تغییر صادر میشوند و امکان تغییر اسامی برای آنها وجود ندارد. شما می توانید با پرداخت جریمه، بلیط خود را تغییر تاریخ دهید. البته این امکان برای همهی ایرلاینها نمیباشد. برای این منظور با پرسنل فروش بلیط ما تماس حاصل فرمائید.

لطفا قیمت را برای من استعلام کنید.

ازآنجائی که بانک اطلاعاتی ما دائما درحال بستن پرواز و یا تغییر قیمت میباشد، بنابراین از طریق ایمیل امکان اعلام قیمت واحد وجود ندارد. لطفا با تیم فروش ما در تماس باشید.

استرداد وجه بلیط چگونه است و چقدر زمان میبرد ؟

این دوره با توجه حجم مراجعات بسیار طولانی و حداقل 30 روز بوده و گاهی تا 90 روز هم طول میکشد.

چرا من به بلیط کاغذی نیاز دارم ؟

بر اساس دلایل متعدد ایرلاینها برای پروازهای چند مسیره به بلیط کاغذی نیاز دارند. ما از طریق ایمیل بلیط صادر شده را برای شما ارسال خواهیم کرد.

بلیط کاغذی من به آدرس متفاوت میتواند ایمیل شود ؟

بلیطهای کاغذی را نمیتوان به آدرس بینالمللی ارسال ( پست ) کرد ولی می توانید درخواست کنید به آدرس ایمیلی که با نام دیگری باشد ، ارسال شود

نام خود را میتوانم رو بلیط تغییر دهم ؟

همه رزروها باید بهصورت دقیق طبق پاسپورت نام و نامخانوادگی نه اسم مستعار وارد شود.معمولا امکان تغییر نام وجود ندارد و یا با هزینه هایی که به عنوان جریمه دریافت می شود انجام پذیر خواهد بود.

آیا خرید آنلاین من ، پشتیبانی (گارانتی) میشود ؟

همه درخواستها ی دریافت شده درصورتی که موجود باشدروی صفحه نمایش نشان داده و پشتیبانی میشود و اگر رزروی تائید یا کانفرم نشود، مشخصات تائید نشده از طریق ایمیل به شما ارسال میشود. هیچ بلیط الکترونیکی صادر نمیشود مگر اینکه درخواست شما رزرو شده باشد..

چگونه برای نوزاد بلیط رزرو کنیم ؟

همکاران ما آماده همکاری و همراهی شما جهت رزرو خواهند بود.
والدین تا 2 نوزاد را میتوانند همراه خود داشته باشند. هر شخص بالای 12 سال میتواند همراه 2 نوزاد سفر هوایی داشته باشد.
لطفا توجه داشته باشید بلیط نوزادان در پروازهای داخلی رایگان و در پروازهای بینالمللی با نرخهای ویژه شارژ میشوند. و با توجه به شرایط و قوانین خاص هر ایرلاین میتوان درخواست صندلی ویژه نوزاد یا ماشین همراه برای بردن نوزاد به هواپیما هم داد.

چگونه میتوانم از قوانین مربوط به سفرهای خارجی اطلاعات پیدا کنم ؟

این اطلاعات در سایت وزارت امور خارجه بهطور مفصل وجود دارد و منابع کامل در اختیار شما قرار دارد.

چه موقعی رزرو من کانفرم میشود ؟

همه پروازها به محض رزرو و بهطور مستقیم کانفرم میباشد

چگونه صندلی خودم را کانفرم کنم ؟

شما می توانید با تماس با ایرلاین- بهطور مستقیم- از کانفرم بودن بلیط مطمئن شوید و اگر ایرلاین سیستم رزرو صندلی آنلاین نداشته باشد ما میتوانیم درخواست انتخاب صندلی را از طرف شما به ایرلاین داشته باشیم.

سن مسافران را برای دریافت تخفیف چطور دسته بندی می کنید ؟

هر دسته بندی با توجه به هدف و سن مسافر در گروههایی تقسیم بندی میشود. این طبقه بندی شامل 6 نوع مسافر میباشد.
1.افراد بالای65سال که مشمول تخفبف برای ایرلاینها هستند ولی نه در تمام خطوط هوائی
2.افراد بزرگسال از 18 تا65 سال هستند.
3.کو.دکان از 2تا12 سال هستند اگرچه بیشتر ایرلاینها بزرگسال را از 11 سال به بالا محاسبه میکنند.
4.نوزادان زیر 2 سال هستند.

کودکان بدون همراه چطور باید سفر کنند ؟

بیشتر ایرلاینها خدمات ویژه به کودکان که بدون والدین پرواز میکنند میدهند که در صورت تماس با بخش مربوط،راهنماییهای لازم انجام میگیرد.
1.لطفا از شرایط و قوانین هر ایرلاین در این رابطه مطلع باشید.
2.کودکان 5تا17 سال که بدون والدین سفر میکنند باید پرواز آنها بدون توقف باشد.یاپرواز متصل همان روز انجام شود.بنابراین همه شرایط کاملا به سیاست ایرلاین بستگی دارد.
3.بسیاری از ایرلاینها یک سرپرست را جهت مراقبت از آنها تعیین میکند تا آخرین لحظه پرواز کنارشان باشد و باید مورد تائید ایرلاین قرار گیرد.
4.کودکان زیر 5سال معمولا دارای خدمات همراهی سرپرست نمیباشند.
5.کودکان بین 5 تا14 سال الزاما مجبور به استفاده از خدمات پرواز هستند اما از 15 تا 17 بصورت اختیاری میباشد و سن کودکان تعیین کننده شرایط لازم میباشد.
6.جهت CHECK-INهزینه برای کودکان که بدون والدین پرواز میکنند در هر مسیر 30دلار میباشد.
7.برای ایرلاین تحویل کودک در مقصد بسیار حائز اهمیت است و باید مورد تائید قرار گیرد در غیر اینصورت باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.
*تعطیلات رویایی برای کودکان که بدون والدین پرواز میکنند خدماتی را ارائه نمیدهند

شرایط بلیط نوزادان چگونه است ؟

جهت پرواز بلیط نوزادان با بخش تیم فروش ما تماس حاصل فرمائید.
لطفا در نظر داشته باشید جهت پروازهای داخلی هزینه بلیط نوزادان رایگان و جهت پروازهای بینالمللی محاسبه میشود.
برای انتقال نوزادان به هواپیما از ماشین مخصوص برای حفاظت نوزادان استفاده میکنند.در این ارتباط با بخش CARRIERکنترل فرمائید.

انتخاب کلاس پرواز برای بلیط

علاوه بر کلاس اکونومی،کلاس بیزینس و یا فرست در ایرلاینها موجود میباشد و گاهی نام این کلاس در ایرلاینهای مختلف متفاوت میباشد.
. کلاس اکونومی در بخش اصلی هواپیما میباشد که ارزش و یا هزینه کمی را دارد.
. بیزینس کلاس با توجه به ویژگی و امکانات خاص،در قیمت متفاوت میباشد و با توجه به سرویس پذیرائی از هزینه بلیط اکونومی بیشتر و از فرست کلاس کمتر میباشد.
فرست کلاس معمولا در قسمت ابتدائی هواپیما و پشت بخش کابین پرواز قرار دارد.تعداد محدود و بسیار مجهز بوده.مزایای این کلاس پرواز بسنگی به کوتاهی یا طولانی بودن پرواز دارد و معمولا در ایرلاین ها همیشه موجود نمیباشد.

چگونه صندلی هواپیما را انتخاب کنم ؟

در برخی از ایرلاین هایی که از تهران پرواز میکنند این امکان برای شما فراهم شده است. بعد از ورود به سایت ایرلاینی که بلیط شما از آنجا تهیه شده است به بخش مربوط به انلاین چک این وارد شوید.آدرس ایمیل و یا نام پروازتان را انتخاب کنید.وقتی که باز شد درخواست صندلی را فعال و شماره صندلی را انتخاب کنید.

در صورت مفقود یا به سرقت رفتن بلیط هواپیما چه کاری باید انجام بدهم ؟

در صورت بروز چنین اتفاقی لطفا با شماره تلفن 22236310-021 تماس حاصل فرمائید ، نمایندگان ما شما را را راهنمایی خواهند کرد.
در اکثر موارد ایرلاینها نیاز شما را به بلیط برطرف میکنند و در صورت امکان هزینه دریافت نمیشود. البته بستگی به شرایط ایرلاین دارد. و گاهی اعتبار بلیط شما در صورت مفقود شدن باقی میماند تا شما مسیر جدید را به جای مسیر قبلی تعیین کنید و هزینه آن معمولا با توجه به قوانین ایرلاینها 100دلار میباشد.که با توجه به زمان درخواست متغییر است.

در صورتیکه با پیام SOLD OUT روی سیستم جهت رزرو بلیط روبرو شوم چه کاری باید انجام بدهم ؟

بطور معمول در صورت موجود بودن درخواست شما سیستم در حال بروزرسانی میباشد و از زمان رزرو تا مرحله ای که هنوز بلیط صادر نشده ممکن است متغییر باشد.

در صورتیکه اطلاعات کارت بانکی من با پیام خطا مواجه شود جه کاری باید انجام بدهم ؟

آدرس صورتحساب شما باید با اطلاعات کارت اعتباری شما یکی باشد.در این شرایط با بانک خود تماس حاصل فرمائید و اطلاعات مربوط به کارت را با آنها چک کنید که آیا معتبر است و مجددا سعی به رزرو نمائید و اگر دوباره قادر به رزرو نشدید با شماره تلفن 22236310-021 که بهطور 24 ساعته پشتیبانی شبانهروزی دارند تماس بگیرید.

چگونه میتوانم درخواست وعدههای غذایی ویژه دهم ؟

اگر این گزینه در پرواز شما موجود است،شما میتوانیددر حین پروسه،خرید وعده غذایی خود را انتخاب کنید.اگر نه،زمانیکه شما یک رزرواسیون موجود دارید،میتوانید با بخش خدمات مشتریان ما یا مستقیما با هواپیمایی تماس بگیرید.
لطفا توجه داشته باشید که درخواستهای وعده غذایی ویژه تضمین نمیشود.
لطفا برای تائید درخواست خود با هواپیمایی تماس بگیرید. برای بدست آوردن شماره تلفن هواپیماییتان دایرکتور آنلاین را چک کنید.

آیا نرخ کودک و یا نوزاد تخفیف دارد ؟

نوزاد به بچههای زیر 2سال گفته میشود.نرخ نوزادان معمولا برای پروازهای داخلی رایگان است.
نرخ کودک برای بچههای بین سنین 2الی 11سال است.اگر ما یک نرخ کودک برای سفر شما داشته باشیم،نرخ تخفیف را اعمال خواهیم کرد.(نرخ را با تخفیف نشان میدهیم)
سن کودک / نوزاد بر اساس زمان سفر محاسبه میگردد،نه تاریخ رزرو.

چرا زمانیکه من سعی کردم پروازم را رزرو کنم،نرخ افزایش پیدا کرد ؟

موجود بودن و یا نرخ پروازی که شما انتخاب کردید تغییر کرده،درصورتیکه ما به روزترین تکنولوژی را برای کاربرانمان فراهم میکنیم تا پروازهای در دسترس را جستجو کنند،در نهایت رزرواسیون شرکتهای هواپیمایی حق دارند که هر زمان نرخ پروازهایشان را تغییر دهند و هیچ نرخی تا زمانیکه بلیط صادر نشده تضمین شده نیست.

آیا میتوانم تلفنی رزروانجام بدهم ؟

اگر شما نیاز به صحبت با یک مشاور مسافرتی دارید،7روز هفته24ساعته شبانه روز با ما تماس بگیرید در 22236310-021

آیا من میتوانم رزرو به یک شهر بگیرم و از شهر دیگری بازگشت داشته باشم ؟

بله-فقط روی گزینه چند شهر کلیک کنید و اطلاعات پروازتان را از آنجا پر کنید.

آیا مالیات در نرخ لیست قیمتهای هواپیمایی اعمال شده است ؟

صفحه نتایج جستجو مقدار پایه نرخ گزینههای پروازی را فهرست میکند. روی لینک مالیاتها (TAXES) که در زیر هر قیمت برای کامل کردن پروسه خرید وجود دارد کلیک کنید ،هزینه کلی شامل تقسیم دقیق مالیاتها و نرخها نمایش داده خواهد شد.

آیا میتوانم یک رزرو را نگهدارم ؟

قوانین شرکتهای هواپیمایی نگهداشتن رزرواسیون را ممنوع کرده است.نرخهای پائین و با تخفیف ما نیازمند خرید فوری است.

آیا محدودیتی برای تعداد مسافرانی که میتوانند در یک رزرواسیون رزرو شده باشند وجود دارد ؟

شما میتوانید در یک رزرواسیون برای 9 مسافر رزرو بگیرید.اگر بیشتر از 9مسافر دارید،شرکت هواپیمایی این را یک گروه در نظر میگیرد و باید هماهنگیهای خاص انجام شود.
برای گروههای 10 نفره یا بیشتر شما میتوانید در صفحه مسافرت گروهی(GROUP TRAVEL)ما،فرم پر کنید ، یکی از همکاران ما با شما تماس خواهد گرفت.

هزینه های خدمات / رزرو برای پروازها در مرکز تماس چیست؟

هزینههای خدمات برای رزروهای مرکز تماس ممکن است بالاتر از نرخهایی باشد که برای رزرو به صورت آنلاین پرداخت میکنید.
این هزینهها برای هر مسافر میتواند بین 20الی 200 دلار باشد.

چگونه میتوانم بلیط هواپیمایی رزرو کنم؟

به سادگی ورودی و خروجی را در فرم مورد نظر وارد کنید.موتور رزرو ما یک جستجوی جامع از قیمتها را در پایگاه دادهها انجام میدهد و تمامی گزینههای پرواز را نمایش میدهد،که با پایینترین نرخ پرواز شروع میشود.برای یک جستجوی جامعتر،از گزینه جستجوی پیشرفته استفاده کنید برای یافتن فرودگاههای جایگزین نزدیک و یا انتخاب ایرلاینهای مورد ترجیح،زمانیکه گزینههای شما نمایش داده شدند،پرواز مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی گزینه SELECT FLIGHTکلیک کنید.موتور رزرو تمام جزئیات را با توجه به پرواز انتخابی شما نمایش خواهد داد.تنها چیزی که شما نیاز دارید کامل کردن فرم اطلاعات کوتاه است تا رزروتان کامل شود.

آیا من میتوانم یک بلیط برای فردا رزرو کنم؟

موتور رزرو ما به شما اجازه میدهد که در پروازهای داخلی تا 24 ساعت قبل از خروج رزرو کنید.در پروازهای بین المللی باید از 3روز قبل خرید کنیدبرخی از ایرلاین های بین المللی تقاضای بلیط کاغذی میکنند که باید از 5 روز قبل انجام شود.

چگونه میتوانم یک رزرو موجود را تغییر دهم؟

قیمت تغییرات با توجه به ایرلاین متفاوت است و همه بلیطها قابل تغییر نیستند.اگر ایرلاین اجازه تغییر بدهد،شما باید موافقت کنید. ایرلاین نرخ تغییر (change) را برای هر بلیط شارژمیکند. به علاوه هر تغییری در هزینه (بستگی دارد به پروازی که شما انتخاب کردید) و هزینه جریمه ایرلاین از 100 دلار برای هر بلیط شروع میشود.قوانین اضافی ممکن است اعمال شود:
نام مسافران نمیتواند تغییر کند.
همان ایرلاین باید استفاده شود.
رزرو اصلی باید حداقل روز قبل از تاریخ اصلی خروج،کنسل شده باشد.
تغییرهای دیگر(محدودیتهای دیگر)مانند مسیر،تاریخها و … اعمال شود.

هزینه تغییر بلیط ایرلاینم چقدر است؟

زمانیکه بلیطتان را تغییر میدهید،مقداری جریمه شامل موارد زیر به حساب شما اعمال میشود.:
هزینه جریمههای مازاد تحمیل شده توسط ایرلاین.
شارژ اضافی حاصل از نرخ بالاتر بلیط.
هزینه خدمات TATILAT ROYAEE ” 35دلار” اعمال خواهد شد برای انجام تغییرات از طرف شما.

شرکت هواپیمایی پروازهای مرا تغییر داده

www.dvc.ir تلاش خود را انجام میدهد تا تغییرات پرواز را از طریق ایمیل به شما اعلام کند.ما همیشه این تغییرات را توصیه نمی کنیم. بهترین راه برای تائید برنامه سفرتان، ارتباط مستقیم با ایرلاین 72 ساعت قبل از خروج است.
اگر ایرلاین برنامه پرواز شما را بدون درخواست شما،تغییر داده است،شما هیچ هزینه و جریمهای برای آن پرداخت نخواهید کرد.

صفحه تائیدیه من برای سفرم تاریخ اشتباه دارد،چگونه میتوانم آن را تغییر دهم؟

اگر تشخیص دادید که برنامه سفر شما با تاریخ اشتباه رزرو شده است،با شماره تلفن 22236310-021 به صورت فوری تماس بگیرید.ممکن است هزینه جریمه اعمال شود.

من چگونه میتوانم به رزرواسیون آنلاینم دسترسی داشته باشم؟

لطفا وارد سایت www.dvc.ir شوید و روی گزینه داشبورد که قسمت بالای سمت راست صفحه واقع شده کلیک کنید.جزئیات خواسته شده را پر کنید ، اطلاعات رزرو های قبلی شما نمایش داده خواهد شد.

ایمیل تاییدیه من میگوید که ایرلاین رزرو را تضمین نمیکند،این یعنی چی؟

تائیدیه ایمیل با یک حالت انتظار به این معنی است که رزرو هنوز توسط ایرلاین تائید نشده است.یکی از عوامل مراقبت از مشتری با تجربه ما روی رزرو شما در حال کار کردن است برنامه سفر تائید شده شما را طی 24 ساعت به شما ایمیل میکند.

اگر من چند وقت پیش بلیطی خریده باشم،آیا راهی برای گرفتن رسید تائیدیه هست؟

لطفا وارد سایت www.dvc.ir شوید و روی گزینه داشبورد که قسمت بالای سمت راست صفحه واقع شده کلیک کنید.جزئیات خواسته شده را پر کنید ، اطلاعات بلیط و رزرو های قبلی شما نمایش داده خواهد شد.

ایمیل تائیدیه من میگوید که من بلیطهای کاغذی (PAPER TICKETS) دارم.چه موقعی میتوانم آنها را دریافت کنم؟

بعد از تکمیل صدور بلیط،برگه بلیط شما در طی 2-3 روز کاری ایمیل خواهد شد.ما آن را با فرستادن شماره پیگیری پیک تائید خواهیم کرد.اگر شما بلیطهای خود را دریافت نکردهاید و پروازتان به زودی انجام خواهد شد،لطفا با تیم خدمات مشتریان ما تماس بگیرید022236310-021

از کجا میتوانم بدانم که رزرو من بلیط کاغذی خواهد بود یا الکترونیکی؟

در هنگام رزرو به شما اطلاع داده خواهد شد که بلیط شما کاغذی است یا الکترونیکی.اگر به هر دلیلی تغییری ایجاد شد،ما طی 24 ساعت پس از رزرو شما،تغییرات را به شما اعلام خواهیم کرد.

من از بلیط هواپیمایی غیرقابل استرداد م استفاده نکردم ،آیا آنها ارزشی دارند؟

معمولا بلیطهای استفاده نشده ارزشی ندارند ولی شما باید مستقیما با ایرلاین تماس بگیرید ، هر ایرلاین سیاست متفاوتی دارد.
اگر بلیطها استفاده نشده به این دلیل که مسافر به موقع به پرواز نرسیده باشد ، بلیط استفاده نشده ارزشی ندارد.
اگر یک پرواز قبل از خروج کنسل شده باشد ،لطفا با ایرلاین صادر کننده تماس بگیرید و پرواز جدید خود را با پیروی از قوانین و محدودیت های ایرلاین.مجددا رزرو نمایید

آیا میتوانم نام مسافر جدیدی را به رزرو موجود خود اضافه کنم؟

یک مسافر جدید تنها میتواند با یک رزرو جدید اضافه شود. لطفا در زمانیکه در حال انجام رزرو جدید هستید،جزئیات رزرو پرواز اصلی را آماده داشته باشید. بنابراین میتوانید پرواز مناسب و درست را انتخاب کنید. لطفا به یاد داشته باشید که نرخها هرروز میتوانند تغییر می کنند. ما نمیتوانیم رزرو همان پرواز را با همان نرخ تضمین کنیم.

من ایمیل تائیدیه رزروم را دریافت نکرده ام.

لطفا فولدرهای “SPAM”و”JUNK”تان را چک کنید زیرا ممکن است ایمیل ما به عنوان ناشناخته فیلتر شده باشد.اگر ایمیل تائیدیه شما اینجا نیست،از صفحه اصلی سایت www.dvc.ir و روی گزینه داشبورد که قسمت بالای سمت راست صفحه واقع شده کلیک کنید.جزئیات خواسته شده را پر کنید ، اطلاعات رزرو های قبلی شما نمایش داده خواهد شد..
اگر رزروی برای جستجوی شما یافت نشد،لطفا جزئیاتی را که وارد کردهاید تائید کنید یا با شماره 22236310-021با ما تماس بگیرید..
لطفا ticket@dvc.ir را به لسیت فرستندههای مجاز خود اضافه کنیددر نتیجه میتوانید ایمیلهای ما را دریافت کنید.

محدودیتهای حمل حیوان خانگی برای پرواز من چیست؟

برخی از شرکتهای هواپیمایی مجوز خود را برای حمل بار تغییر دادهاند:
مسافر ت کردن با یک حیوان،غیر از سگ راهنمانیازمند رسیدگی مخصوص از سوی ایرلاین است
حیوانات خانگی در کابین توسط اندازه و تعداد مجاز در هر پرواز محدود میشوند.
در یک مورد دیگر اینکه حیوان خانگی شما میتواند در یک محفظه در بار پرواز شما مسافرت کند.در هرصورت هر ایرلاینی محدودیتهای مشخصی دارد که بستگی دارد به دمای پیشبینی شده در محفظه بار(برخی از حمل کنندهها برای حمل حیوانات در محموله در طول تابستان و زمستان دوره خاموشی دارند)
قفسها و کانتینرهای حمل و نقل باید حداقل استاندارد برای اندازه،تهویه،استحکام،بهداشت و درمان داشته باشند وبرای رسیدگی مطمئن طراحی شده باشند.(برخی از ایرلاینها اتاقهای مخصوص آماده میکنند که لانه حیوانات دارد،برای برطرف کردن این نیازها)
هزینهها برای حمل و نقل حیوان خانگی در کابین و مناطق محموله اعمال میشود.
تمامی حمل کنندهها درخواست گواهی سلامت برای حیوانات خانگی میکنند.جزئیات را با دامپزشک خود چک کنید.
بسیاری از خطوط هوائی انواع نژادهای خاص را محدود میکنند.مانند سگهای NOSED DOGS (PUGS PEKINGESE BOXERS)و گربههای (PERSIAN)که ممکن است در ارتفاع بالا تنفس شان دچار مشکل شود.

بلیط پیش پرداخت شده چیست و چه کسی این کار را انجام میدهد؟

PTAیک سیتم بلیط پیش پرداخت شده است که در آن برای ارسال بلیط کاغذی در فرودگاه، یک پیام به خطوط هوایی ارسال میکنیم.
این مورد معمولا زمانی اتفاق میافتد که یا ما قادر به ارائه بلیط کاغذی به آدرس مشتری یا در برخی موارد به دلیل برخی از قوانین و مقررات کشور،ما قادر به انتشار بلیط کاغذی نیستیم.
اگر سیستم بلیط پیش پرداخت شده برای رزرو شما ارسال شده باشد ما برای شما یک PTAکه شامل گرفتن بلیط شماست ارسال میکنیم.شما باید این شماره PTAرا در کانتر بلیط فرودگاه ارائه دهید و نماینده شرکت هواپیمایی شما بلیط کاغذی را صادر میکند که شما باید در چک آن را نشان دهید.
هزینه خدماتPTAاز 150دلار آمریکا به هزینههای هواپیمایی افزوده و مالیات به این هزینهها اضافه میشود.

آیا تخفیف نظامی دارید؟

www.dvc.ir نرخهای بینظیر در سفرهای نظامی ارائه میدهد.اکثر خطوط هوایی قیمتهای تخفیفی برای پرسنل فعال و یا صاحبان کارتهای نظامی دارند.شما همیشه میتوتنید این بلیطها را انتخاب کنید و یک معامله عالی دریافت کنید.لطفا با ما تماس بگیرید 22236310-021 و با یکی از پرسنل سرویس دهنده خدمات مشتری ما صحبت کنید تا بتوانید مسافرت خود را بهراحتی رزرو کنید.

آیا شما پیشنهادی برای تخفیف شهروندی ارشد(senior ) دارید؟

بزرگسالان بالای 65 سال به عنوان شهروند ارشد در نظر گرفته میشوند.شما میتوانید تعداد سفرهای ارشد(senior) را هنگام اضافه کردن جزئیات جستجوی خود اضافه نمائید.

برای عبور از بخش امنیت فرودگاه و سوار شدن به هواپیما چه مدارکی لازم است؟

برای پروازهای داخلی شما به گذرنامه نیاز ندارید. شناسنامه یا کارت ملی صادر شده کافی و الزامی است
لطفا توجه داشته باشید که یک گذرنامه معتبر برای تمام سفرهای خارح از کشور مورد نیاز است.علاوه بر گذرنامه بسیاری از کشورها نیاز به ویزا برای ورود دارند.لطفا برای کسب آخرین شرایط ورود برای سفر خود به شکور مقصد بخش ویزای سایت www.dvc.ir را ملاحظه کنید

برای گرفتن یک بلیط و مسافرت بین المللی نیاز به ویزا دارم؟

لطفا برای اینکه آیا شما نیاز به ویزای سفر دارید اینجا کلیک کنید.

کجا میتوانم اطلاعات مربوط به ویزا و شرایط ورود را پیدا کنم؟

لطفا برای اینکه آیا شما نیاز به ویزای سفر دارید اینجا کلیک کنید.

چرا برنامه پرواز من تغییر کرد؟

گاهی اوقات خطوط هوایی تغییرات در برنامه پرواز خود را به جای تغییرات در ظرفیت و تجهیزات انجام میدهند.
برخی از این تغییرات جزئی هستند و ممکن است تغییرات هواپیما را شامل شود مانند شماره پرواز یا تغییر جزئی در زمان ورود یا خروج .برخی از تغییرات زمان بسیار خوبی است و در نتیجه تغییر تاریخ خروج شهر و تاریخ سفر یا حتی مقصد شهر ممکن است عوض شود.
تعطیلات رویایی تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی به شما انجام خواهد داد ،اگر رزرو شما تحت تاثیر تغییرات خطوط هوایی قرار گیرد.تعطیلات رویایی تلاش خودرا می کند تا زمان خروج و شماره پرواز را به طور مستقیم با شرکت هواپیمایی24تا72 ساعت قبل از پرواز ارزیابی کند و به اطلاع شما برساند.

اگر رزو پرواز داشته باشم و خطوط هوایی تغییر مسیر دهد تعطیلات رویایی چگونه به من اطلاع می دهد ؟

خطوط هوایی برخی از زمان ها برنامه پرواز خود را تغییر خواهند داد در صورتی که تغییر مسیر شما قابل توجه باشد سعی خواهد شد که قبل از زمان خروج شما از طریق ایمیل مطلع شوید. تغییر برنامه ای که تاثیر زیادی بر روی شما نداشته باشد با ایمیل دیگری به شما اعلام می شود که محدود به ان نیست :

تغییر شماره پرواز

تغییر پرواز خروجی قبل از 11 دقیقه
تغییر پرواز و زمان خروج 20 دقیقه بعد
اگر یک شرکت هواپیمایی تغییرات اسامی خود را در مورد خرج از پرواز انجام دهد و زمان یا تغییر خدماتی را وارد می کند مانند دیگر خدمات ارائه شده به شماره سرویس دهنده ی خدمات مشتری هر گونه تلاش برای برقراری ارتباط شما با تلفن . همگامی که ما به شما کمک کرده ایم تا تغییرات مورد نیار را انجام دهید لازم است به روز رسانی شما از طریق ایمیل ارسال شود و هم چنین می توانید در رزرو خود چک کنید.
تعطیلات رویایی ادامه خواهد داد تا در طول سفر خود از نظم خود مراقبت کمد و هر گونه تلاش برای هشدار به شما در مورد هرگونه تغیرات در خطوط هوایی ادامه دهد.

آیا امکان کنسل کردن یا تغییر رزرو هتل وجود دارد؟

هزینه بسیاری از هتلهای پیش پرداخت قابل استرداد نیستند و همچنین قابل کنسل کردن یا تغییر دادن نیستند..شما همچنین مشمول جریمه از طرف هتل نیز خواهند شد.شرکت تعطیلات رویایی پیشنهاد میکند قبل از پرداخت شرایط و قوانین هتلهای را به دقت مطالعه کنید.

ایا می توانم مایل های پروازی مکرر خود را برای خرید بلیط استفتده کنم ؟

بله ، بعد از خرید بلیط شما باید شماره کارت مایلیج خود را به همکاران ما رد تعطیلات رویایی ، یا به دفتر ایرلاین و یا از طریق سایت ایرلاین ثبت کنید
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه خود با خطوط هوایی خود تماس بگیرید .

آیا می توانم افراد جدیدی را به رزرو هتلم اضافه کنم؟

بله .شما می توانید یک مهمان به همان اتاق هتلتان اضافه کنید . لطفا توجه داشته باشید که ممکن است هتل هزینه ی اضافی برای آن مهمان شارژ کند.اگر شما به رزرو یک اتاق اضافی نیاز دارید برای مهمان می توانید به صورت آنلاین یک رزرو جدید بگیرید .

آیا نرخ هتل ها به دلار ایالات متحده است ؟

تبدیل نرخ ارز تقریبا بر اساس نرخ تبادل در تاریخ رزرو است . و فقط باید برای یک راهنمایی تقریبی باشد .

رزرو آنلاین هتل من انجام شده استچگونه میتوانم وچر را دریافت کنم؟

چنانچه هتل شما به صورت انحصاری(پیش پرداخت)میباشد،وچر به محض پرداخت توسط کارت بانکی شما صادر میگردد.این وچر به ایمیل شما فرستاده میشود و به عنوان قسمتی از تائیدیه شماست.
چنانچه رزرو شما به صورت پیش پرداخت نباشد،شما یک تائیدیه به همراه جزئیات رزرو خود دریافت خواهید کرد.

چه زمانی هزینه هتل رزرو شده باید پرداخت شود؟

چنانچه هتل پیش پرداخت را رزرو نمائید،کارت بانکی شما بلافاصله شارژ میشود و این هزینه شامل هزینههای مالیات و دیگر هزینهها نیز میشود.هزینههای اضافی دیگر شامل،غذا،شست و شو،پارکینگ،تلفن و … شامل نرخ هزینه رزرواسیون نمیشود.
چنانچه هتل شما از نوع غیر پیش پرداخت باشد،هزینهها در هنگام CHECK OUT پرداخت میگردد.برخی از هتلها هزینه یک شب اقامت را به عنوان پیش پرداخت در نظر میگیرند

اگر هتل رزرو من را پیدا نکنند،چه باید کرد؟

ابتدا مطمئن باشید که برای هتلهای غیر پیش پرداخت شماره رزرو(BOOKING NUMBER) و برای هتلهای پیش پرداخت،وچر خود را به همراه دارید.چنانچه اطلاعات خود را در هنگام رزرو صحیح وارد کرده باشید،هتل رزرواسیون شما را تضمین میکند.
اگر هتل به طور کامل رزرو شده باشد به دلیل یک مناسبت خاصی که وجود داشته رزرو شما را کنسل کند ،در این صورت هتل موظف است که هتلی هم مرتبه هتل شما برای شما پیدا کرده و هزینه رفت و آمد به هتل جدید را نیز پرداخت کند

هتل پیش پرداخت به چه معنی است؟

به محض رزرو کردن هتلهای پیش پرداخت،هزینه هتل از کارت شما کسر میشود.هزینه کامل پایه(فقط اتاق)در هنگام رزرو کردن از حساب شما کسر میشود.
برخی از هتل هزینه مالیات،RESORT FEES،و هزینههای نظافت که ممکن است در هزینههای روزانه قرار بگیرد نیز از حساب شما کم میکنند.آنها همچنین هزینههای دیگر مانند غذا،فیلم،بازیها ،پارکینگ و تلفن را نیز کم میکنند.این هزینههای رزرو باید پرداخت شود زیرا اینها اتاقهای تخفیف دار هستند. معمولا هتلها یک کارت اعتباری به نام یکی از مهمانها در زمان ورود به هتل یا وجه نقد را به عنوان هزینه احتمالی از شما دریافت می کنند و در موقع خروج از هتل آن را با شما تسویه خواهند کرد.

رزرواسیون غیر پیش پرداخت چیست؟

هتلهای غیر پیش بینی پرداخت فقط اطلاعات کارت شما را نگه میدارند تا زمان ورود شما به هتا.تعطیلات رویایی قویا از شما درخواست میکند که رزرواسیون غیر پیش پرداخت خود را هتل تائید کنید”البته نه زودتر از24ساعت قبل از ورود به هتل”این سایتها با توجه به موقعیت و فصل قابل تغییر میباشد.برخی از هتلها هزینه یک شب اقامت را از کارت اعتباری کم میکنند.این پیش پرداخت ممکن است قابل بازپرداخت باشد یا نباشد،بستگی به هتل دارد.

زمانیکه با هتل تماس گرفتم،رزرو من را نداشت،چرا؟

اسامی میهمانان هتل معمولا 48تا72 ساعت قبل از ورود آنها به هتل،قابل دسترس هتل خواهد بود که این بستگی دارد که هتل پیش پرداخت یا غیر پیش پرداخت باشد.
به منظور اختصاص اتاقها با توجه به تعداد مهمانها،اسامی مهمانها 48تا72 ساعت قبل از ورود در اختیار هتل قرار میگیرد.اگر سوالی در این خصوص دارید لطفا با تعطیلات رویایی تماس بگیرید.

آیا ورود حیوانات خانگی به هتل من امکان پذیر است؟

معمولا هتلها سیاستهای مربوط به ورود حیوانات خانگی را ناگهانی و بدون اطلاع تغییر میدهند.این بسیار مهم است که شما به صورت مستقیم از هتل مورد نظر در این مورد سوال بپرسید.تعطیلات رویایی هیچگونه مسئولیتی در قبال سیایت هتل مورد نظر در خصوص حیوانات خانگی نمیپذیرد.شما باید با هتل تماس گرفته و سوال خود را بپرسید مخصوصا در مورد نژاد حیوانات.

میخواهم درخواست خروج (CHECK OUT) زودتر داشته باشم آیا امکان پس گرفتن پول را دارم؟

شما باید تمام روزهای رزرو شده را در هتل اقامت کنید در هر صورت هیچ بازپرداختی برای اتاق استفاده نشده وجود ندارد.

آیا محدودیت سنی برای اقامت در هتل وجود دارد؟

هر هتل سیاست خود را با توجه به قوانین مربوطه داردبرخی از هتلها حداقل سن 21ساله یا بیشتر را در نظر میگیرند.لطفا قوانین مربوط به سن را به صورت مستقیم بررسی کنید.

من یک موقعیت و اتاق خاصی را در نظر دارم،آیا امکان انتخاب نوع تختخواب را دارم؟

شماره اتاق خاصی قابل رزرو کردن نیست(مثلا اتاق شماره 311).موقعیت اتاق فقط در هنگام رزرواسیون قابل تغییر است(چنانچه در هنگام رزرواسیون،این گزینه وجود داشته باشد)مانند انتخاب اتاق رو به اقیانوس در هنگام رزرواسیون امکانپذیر است.
انتخاب نوع تختخواب نیز فقط در هنگام رزرواسیون امکانپذیر است (چنانچه این پیشنهاد در بین گزینهها باشد) بقیه درخواستها فقط به عنوان درخواست ثبت می شوند، درخواستهای خاص در اختیار مدیریت هتل میباشد که می تواند پذیرفته یا رد شود.

"ROH"یعنی چی؟

RUN OF HOUSE”” انواع اتاق و موقعیت انتخاب شده آن توسط هتل به محض ورود میباشد.

میخواهم تغییری در رزرواسیون خودم بدهم،آیا شامل جریمه میشوم؟

تغییر روز،تعداد اتاقها نام مسافر و دیگر تغییرات شامل سیاست خاص هتل میشود.همه هتلها اجازه تغییر نمیدهند.تعطیلات رویایی هزینه سرویس مربوط به تغییرات را اعمال میکند.

چه زمانی بازپرداخت هزینه بلیط صورت میگیرد؟

چنانچه لغو کردن در همان روز رزرو صورت بگیرد،ایرلاین هیچ هزینهای نمیگیرد.هزینههایی که شما ممکن است به صورت هزینههای در انتظار (PENDING HOLD) ببینید در واقع برای تائید است و این هزینهها به کارت شما باز میگردد. این پروسه بین 3تا7روز کاری زمان میبرد که بستگی به پرسه بانکی شما دارد
در نظر داشته باشید برخی از شرکت های کارتهای اعتباری PREPAID مجوز این هزینهها را به صورت بیشتر از 30 روز نگه میدارند
اگر قوانین ایرلاین اجازه کنسل کردن را تا یک روز بعد از رزرو بدهد ، هزینههای مربوط به ایرلاین پس داده می شود در طی 7 تا 14 روز کاری که بستگی به ایرلاین و بانک شما دارد چنانچه بازپرداخت در حساب شما دیده نشد لطفا با بانک تماس بگیرید و این مورد را برسی نمائید .
هر گونه باز پرداخت 48 ساعت بعد از خرید صرفا به قوانین ایرلاین بستگی دارد چنانچه پذیرفته شود ،باز پرداخت به مئت 1 یا 2 چرخه صورت حیاب زمان می برد
در برخی از موارد استثنائی بازپرداخت ممکن است از مدت زمان تعیین شده زمان بیشتری ببرد در مورد هر گونه تاخیر یک ایمیل به شما خواهد فرستاد

من شاهد کاهش چندگانه از حساب خود شدم (چندین باز از حسابم کسر شده )

این موضوع هنگاهی اتفاق می افتد که چندین رزرو صورت گرفته باشد و هر روز به صورت جداگانه روی کارت شما نشان داده می شود وقتی این مقادیر را جمع می کنید باید به میزان مقدار تعیین شده باشد

برای یک سفر از حساب من 2 بار کم شده است ؟

رسیدگی کنید از طرف بانک خود که کدام شرکت هزینه را از حساب شما کم کرده است اکثر بلیط های صادر شده از طرف تعطیلات رویایی توضیح دارد اگر شما مطمئن هستید که این هزینه 2 برابر از طرف شرکت تعطیلات رویایی است لطفا با شماره 22243040 تماس بگیرید

نیاز فوری به گرفتن گذرنامه دارم، چه باید بکنم؟

فرایند صدور پاسپروت بستگی به آماده بودن مدارک مورد نیاز دارد و هنگامی که همه آن ها به درستی فراهم شده باشند چیزی بین 3 تا 10 روز کاری زمان خواهد برد

چگونه باید بدانم برای سفر مورد نظرم پاسپورت/ویزا نیاز دارم؟ مدارک مورد نیاز و فرمهای مورد نیاز چه هستند؟

نیازمندی ویزا و پاسپورت را می توانید از طریق همکاران ما مطلع شوید و یا به سایت های مرجع مثل وزارت امور خارجه مراجعه کنید

اصطلاحات روی استیکر ویزا به چه معنی است؟

عبارت validity به مدت زمانی اشاره دارد که یکی از مستندات تا انقضا فرصت دارد. عبارت duration نیز به حداکثر زمان مجاز ماندن در یک کسور بر اساس ویزای اخذ شده اشاره دارد. بدین ترتیب، یک ویزای چند بار ورود (مالتی پل) برزیل که validity پنج ساله دارد، در یک بار ورود حداکثر duration مجازش 90 روز است.

هزنیه های مربوط به رویه های صدور پاسپورت و اخذ ویزا چگونه اند؟

هزنیه های این گونه خدمات عموما شامل هزینه های مستندات اداری و بروکراسی دولتی، هزینه های تحویل، هزینه های تعجیل و فوریت (در صورت وجود)، هزینه های خدمات ما و هزینه های مازاد برای ملیت های خارجی می باشد.

اگر ویزا لازم داشته باشم، آیا باید پاسپورت اصلی خودم را ارسال کنم؟

بله.. برای اغلب کشورها، لازم است پاسپورت تحویل داده شود تا ویزای آن کشور در یکی از صفحات خالی آن برچسب و یا ممهور گردد.

برای ارائه درخواست برای ویزا، گذرنامه باید حداقل چه مدت زمانی از اعتبارش باقی مانده باشد؟

برای گرفتن ویزا، اغلب کشورها این گونه مقرر کرده اند که گذرنامه شما باید حداقل تا 6 ماه بعد از تاریخ برنامه بازگشت تان، اعتبار داشته باشد. اگر می خواهید درخواست ویزای چند بار ورود بدهید و از تاریخ اعتبار ویزایتان زمان کمی مانده است، بهتر است قبل از ویزا برای گرفتن گذرنامه جدید اقدام کنید، زیرا اغلب ویزاها بعد از انقضای گذرنامه، از درجه اعتبار ساقط می شوند.

آیا فرزند من باید گذرنامه شخصی خودش را داشته باشد؟

بله… فارغ از سن و سال هر مسافری لازم است گذرنامه شخصی و مستقل خود را در اختیار داشته باشد. برای کودکان زیر 14 سال، لازم است ایشان به همراه پدر و مادر و یا قیم قانونی شان در اداره صدور گذرنامه حاضر شوند. رضایت نامه هم پدر و هم مادر و یا قیم های قانونی ایشان لازم است و همچنین ایشان باید گذرنامه های معتبرشان را همراه داشته باشند.

به جهت ازدواج و یا طلاق نام من تغییر کرده است. اما در گذرنامه من همچنان نام قبلی من درج شده است. آیا لازم است در گذرنامه ام تغییری ایجاد کنم؟

باید برای نام خود در گذرنامه تان با نام جدیدتان درخواست اصلاحیه بدهید.